poniedziałek, 5 maja 2014

Clinique Puder Sypki. Clinique Blended Face Powder & Brush.

Do pudru sypkiego marki CLINIQUE przymierzałam się od dłuższego czasu. Wreszcie, gdy ujrzałam denko wśród pudrów transparentnych, zdecydowałam się na zakup tej kosmetycznej "perełki" :)

Koszt pudru w Wielkiej Brytanii to 21 funtów. Swój kupiłam w drogerii Boots, gdzie przedstawicielka marki oprócz doboru koloru zaproponowała mi również test na kondycje mojej cery oraz właściwy dobór kosmetyków do jej pielęgnacji.

Mój numerek to 03 transparency

Pudru używam regularnie od miesiąca. Spełnia wszystkie moje wymogi, (oprócz ceny oczywiście). Przede wszystkim nie zapycha, (wrażliwcom nie grozi wysyp nawet po całodniowym noszeniu), nieziemsko lekki i wydajny. Bezzapachowy. Nie waży się i nie wchodzi w zmarszczki. Matuje, bez efektu maski. Świetnie stapia się z cerą, jest, a zarazem go nie ma - to jego główna zaleta. Twarz wygląda naturalnie i świeżo.  Genialny kosmetyk! Zdecydowanie zamieszka u mnie na dłużej :)

Do pudru dołączony jest malutki pędzelek, wg mnie bubel. Kompletnie niepraktyczny. Do apliakcji pudrów sypkich sprawdzają się jedynie duże, miękkie pędzle. Pędzelek-bubel producent CLINIQUE powinien zastąpić delikatnym puszkiem do twarzy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz