środa, 7 maja 2014

Obsesja Vintage. Obsessed with Vintage.

Obsesja Vintage. Obsessed with Vintage. 

Dzięki uprzejmości koleżanki poznałam miejsce, do którego z pewnością będę jeszcze zaglądać. 
"The Range", bo tak nazywa się sklep, oferuje szeroki zakres artykułów z dziedziny gospodarstwa domowego oraz akcesoriów ogrodowych. 
 Niestety, nie zdąrzyłam poznać całej oferty Range'a, ponieważ utknęłam w "świecie" vintage :). 
 Prawdopodobnie skuszę się na niektóre gadgety poprzednich dekad i udekoruje nimi swój dom.
Oto zdjęcia obrazów, zawieszek na ścianę, ozdób, które przykuły moją uwagę. To zaledwie kropla w morzu tego, co możemy znaleźć.

Let the fun begin!  
         
               Sentencja w środkowym obrazie od razu mnie urzekła :)




dla fanów kinematografii ....




































Komiksowo: BANG! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz